Decoruri TV-Vlogging, Graphis Advertising, Amenajari magazine, Decoratiuni Vitrine, Standuri expozitionale, Display-uri rotative, Plexiglas, Casete - Litere luminoase LED, Proiectare arhitectura, Panouri, Copertine, branding auto, print policromie, Display led, Forme spatiale polistiren, Mobilier expo, Sisteme de afisaj, Fulgi de nea polistiren, Fotografie profesionala, Wall art, Tablouri canvas, Mobilier Insule Mall
Tuesday, October 30, 2012
Concurs Foto : 'TOAMNA 2012'
Regulamentul concursului de fotografie 'TOAMNA 2012'ORGANIZATORUL CONCURSULUI
Organizatorul Concursului 'TOAMNA 2012' este GRAPHIS ADVERTISING, detinatoare a site-ului www.graphis.ro , cu sediul in Str. Inclinata 1-3 , sector 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9222/2012, Cod Unic de Înregistrare RO7866749, reprezentata de D-na Daliana Pacuraru, in calitate de administrator.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala.
Dupa incheierea Concursului, Graphis va desfasura urmatoarele servicii:
1. va contacta castigatorii pentru validarea si colectarea datelor in vederea livrarii premiilor;
2. va preda premiile castigatorilor, dupa validarea si identificarea acestora in conditiile stabilite prin Regulament;
3. la data acordarii premiilor va legitima castigatorul si va intocmi un proces verbal de predare-primire a premiilor, Organizatorul fiind absolvit de orice raspundere ulterioara legata de premiile acordate castigatorilor.
DURATA CONCURSULUI
Concursul se desfasoara in PAGINA DE FACEBOOK GRAPHIS /facebook in perioada 1 NOIEMBRIE 2012- 1 DECEMBRIE, castigatorii concursului urmand a fi anuntati in data de 5 DECEMBRIE 2012.
DREPTURI SI CONDITII DE PARTICIPARE
Concursul este accesibil tuturor persoanelor fizice, indiferent de nationalitate, rasa, sex sau religie, cu resedinta PE TERITORIUL ROMANIEI, care respecta conditiile prezentului regulament si care urmeaza indicatiile prezente in acest Regulament pentru a-si valida participarea. Nu pot participa angajati ai Organizatorului. Participarea la acest concurs are valoare de acceptare integrala, liber consimtita si in afara oricarei constrangeri a prevederilor prezentului regulament. Dreptul de participare apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Dreptul de participare la concurs este anulat automat in situatia in care o persoana furnizeaza date sau informatii false, eronate sau necorespunzatoare in completarea datelor personale CATRE ADRESA DE E-MAIL concurs@graphis.ro sau la numarul de telefon 0722 316 594 (Daliana).
Pentru a putea participa la Concurs, participantul poate sa aiba un cont de Facebook, si sa trimita la adresa de e-mail concurs@graphis.ro o fotografie care sa corespunda temei, alaturi de urmatoarele date cu caracter personal: adresa de email valida, nume / prenume reale ale participantului la concurs, numar de telefon de contact.
Orice incercare de fraudare a concursului de catre persoanele mai sus mentionate se va sanctiona cu anularea premiului de catre Organizator.
In cazul in care se uploadeaza fotografii sau se scriu texte care nu respecta regulamentul concursului acestea vor fi descalificate in orice moment al concursului, participantul fiind anuntat prin orice mijloace de comunicare prevazute de prezentul regulament de motivul descalificariii.
DESFASURAREA CONCURSULUI
Participantii se pot inscrie in concurs in perioada 1 NOIEMBRIE 2012- 1 DECEMBRIE 2012, astfel:
1. Intra pe pagina de Facebook GRAPHIS /facebook (daca au cont)
2. Devine fan al paginii de mai sus. (daca au cont)
3. Trimite un e-mail la adresa concurs@graphis.ro cu o fotografie de toamna (citadin sau rural).( Lucrarile pot aborda genuri de fotografie diverse, cum ar fi: peisajul, macro, portretul, foto-reportajul, instantanee etc. dar trebuie sa se incadreze in tema impusa!), alaturi de urmatoarele informatii cu caracter personal: adresa de email valida, nume / prenume reale ale participantului la concurs, numar de telefon de contact.
4. Aduna in perioada 1 NOIEMBRIE 2012- 1 DECEMBRIE 2012 un numar cat mai mare de aprecieri la fotografia proprie ce va fi postata in albumul special al concursului de pe pagina de Facebook GRAPHIS ADVERTISING.
Simpla devenire de fan pe contul de Facebook nu presupune si inscrierea in concurs, este necesara si inscrierea in concurs a fotografiei preferate ( pe e-mail).
Un utilizator poate trimite catre adresa de e-mail concurs@graphis.ro doar o singura fotografie cu urmatoarele caracteristici :
Latura mare a fotografiei trebuie sa aiba minimum 800 de pixeli si maxim 2000px (maxim 1 MB marime fisier, recomandat!), iar rezolutia trebuie sa fie de 72 dpi (RGB). Pentru a putea fi inscrisa in concurs fiecare fotografie va trebui sa fie in format JPG (cu extensie .jpg sau .jpeg).
- Fiecare fotografie inscrisa in concurs va trebui aprobata de catre organizatori inainte ca aceasta sa fie afisata in galeria concursului si inainte sa poata fi votata. Aprobarea fotografiilor inscrise poate dura pana la 48 de ore din momentul inscrierii. In momentul aprobarii utilizatorul va primi un email de confirmare ce va contine inclusiv linkul unde poate fi vizualizata si votata fotografia in cadrul concursului.
- Fotografiile inscrise vor putea fi editate (postprocesate) astfel: luminozitate, contrast, saturatie, nivele de culoare si crop. Nu se pot adauga sau elimina elemente din imagine. Nu sunt acceptate lipirea sau suprapunerea mai multor fotografii (colajul). Orice alt procedeu de procesare in afara de cele enumerate mai sus va duce la descalificarea imaginii respective.
- Organizatorii isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea fotografiilor in concurs care contin semnatura, data, rama sau alte insemne grafice pe imagine. Totodata, ne rezervam dreptul de a refuza inscrierea fotografiilor ce au o calitate tehnica indoielnica (fotografii facute cu telefonul mobil etc).
- Organizatorii isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea fotografiilor ce apartin utilizatorilor anonimi (sau care nu au furnizat la inscriere numele real si o adresa de e-mail valida).
- Participantul declara in mod implicit prin inscrierea imaginii in concurs ca este detinatorul drepturilor de autor asupra acesteia si isi asuma toate consecintele legale in cazul in care se dovedeste ca nu detine drepturile intelectuale asupra fotografiei. Concurentul este unic responsabil pentru orice consecinte directe sau indirecte care pot aparea ca urmare a participarii cu fotografii la acest concurs. De asemenea, in cazul in care utilizatorul nu este detinatorul drepturilor de autor asupra fotografiei acesta nu va primi premiul stabilit pentru etapa respectiva si va fi descalificat.
- Fotografiile inscrise trebuie sa fie originale, realizate de concurenti. Organizatorul concursului nu isi poate asuma raspunderea pentru nicio fotografie insusita in mod ilegal de catre concurenti. Participantul care va fi ales castigator al unei etape va trebui sa trimita organizatorului fotografia la rezolutie maxima (minim 2 mega pixeli) pentru a dovedi ca el este autorul fotografiei. Toate datele EXIF vor trebui pastrate intacte. Castigatorul care nu trimite fotografia sau datele din EXIF lipsesc (sau se dovedesc a fi manipulate) va fi descalificat, fiind ales un alt castigator pentru etapa respectiva.
- Nu vor fi acceptate in concurs fotografii ce contin sau instiga la orice forma de violenta sau au caracter ofensator, abuziv, indecent, calomniator sau obscen. Totodata, nu vor fi acceptate imagini ce contin publicitate, materiale promotionale sau sigle/branduri vizibile.
- Organizatorul concursului poate refuza inscrierea unei fotografii in concurs daca aceasta nu respecta conditiile din regulament, fara a-si justifica decizia.
- Drepturile asupra imaginilor inscrise in concurs apartin autorilor acestora.
- Datele personale ale concurentilor vor fi folosite doar pentru desfasurarea logistica fireasca a concursului.
- Organizatorul concursului nu isi poate asuma in nici un fel responsabilitatea in cazul in care terte parti vor descarca / utiliza materialele de pe site-ul concursului sau din alte surse.
- Inscrierea in concurs implica acordul autorului ca materialele participante realizate de acesta sa poata fi folosite de catre oragnizatori pe site-ul propriu (afisarea imaginilor inscrise in galeria concursului, in pagina de votare si nu numai!), sau in scopul promovarii concursului.
- Orice tentativa de fraudare a sistemului de vot va duce la excluderea utilizatorului si a fotografiei introdusa in concurs, pe perioada nedeterminata.
- In cazul in care varsta concurentului este sub 18 ani (este minor), participarea la concurs este conditionata de acordul parintelui sau ocrotitorului legal conform legislatiei. Astfel raspunderea pentru fotografiile transmise precum si pentru orice consecinte ce ar putea decurge din participarea la acest concurs va reveni parintelui sau ocrotitorului legal.
Prin participarea la concurs participantii accepta
Concursul se desfasoara numai pe teritoriul Romaniei.
Eventualele reclamatii legate de desfasurarea concursului vor fi facute pe adresa Organizatorului – cel tarziu pana la data de 1.12.2012. Reclamatiile ulterioare nu se vor mai lua in considerare.
Eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabila sau, daca nu este posibil, se vor solutiona de instantele judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventuale dispute legate de drepturile de autor asupra fotografiilor primite.
PREMIILE CONCURSULUI
Marele premiu sau Premiul Publicului
Un afis printat pe canvas( 70x100) cm inramat cu rama de aluminiu . Marele premiu va fi acordat fotografiei cu cele mai multe voturi exprimate prin “Like”
Premiul Juriului
Premiul pentru cea mai reusita fotografie din punct de vedere tehnic si artistic, potrivit evaluarii fotografului profesionist Vali Onciu , scenograf Sergiu A. Nap si Daliana Pacuraru (din partea organizatorului) :
Un print pe hartie foto a fotografiei selectate ( 70x100 ) cm.
Mentiuni onorifice acordate de juriu (6 premii)
- print pe hartie foto A3
Concursul se va incheia cu o expozitie a celor mai bune 20 de fotografii participante (la sediul Graphis Advertising) .
Jurizare:
- Jurizarea va fi facuta de catre juriul ales de organizatorul concursului, prin persoana/persoanele desemnate de acesta. Decizia alegerii fotografiei castigatoare pe baza juriului va fi definitiva, irevocabila si nu va trebui justificata.
- Premiul de popularitate va si ales de catre public, pe baza numarului “like-uri” obtinute de catre participant.
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa prezinte la sediul Organizatorului cartea de identitate valabila pentru intocmirea unui proces verbal de predare/primire al premiului. In cazul in care castigatorul nu se poate prezenta la sediul Organizatorului din diverse motive, acesta poate trimite pe altcineva cu o imputernicire scrisa si confirmata telefonic de catre Castigator, insotita de copie act identitate mandant si act identitate mandatar.
In cazul in care castigatorii nu pot veni la sediul Organizatorului, acestia sunt rugati sa trimita toate documentele necesare ( copie C.I, proces verbal semnat) la adresa Graphis Advertising sau pe mail.
Validarea castigatorilor se va face in baza unui act de identitate, ca verificare a corectitudinii datelor personale completate de participant în momentul efectuării înscrierii în Concurs.
Intrarea in posesia tuturor premiilor se va face doar cu respectarea tuturor prevederilor prezentului regulament.
Nu exista o alta posibilitate de plata a premiilor decat cea prevazuta in prezentul regulament.
NOTA: Premiile se vor plati in lei la cursul de 1 euro = 4.28830 lei.
Dupa afisarea castigatorilor si anuntarea acestora prin e-mail sau telefonic, castigatorii au obligatia sa trimita documentele necesare revendicarii premiului in termen de maximum 3 zile de la desemnarea lor ca fiind castigatori.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru datele de contact scrise gresit, pierdute sau alterate din vina unor terte parti, sau contactarea Graphis ADVERTISING dupa termenul de 3 zile de la comunicarea castigatorilor de catre organizatorul concursului.
Un participant poate castiga un singur premiu la sfarsitul concursului.
VALOAREA PREMIILOR
Valoarea totala estimata a premiilor este de 1000 de LEI.
Valoarea premiilor este bruta. Organizatorul concursului se obliga sa vireze impozitul pentru veniturile obtinute de catre castigatori in cadrul concursului, potrivit prevederilor Codului Fiscal al Romaniei.
Orice alte obligatii de natura fiscala in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a Organizatorului.
Friday, October 26, 2012
Ce trebuie să cunoașteți despre o colantare auto de succes?
Colantarea mașinii este o soluție modernă și practică pentru protejarea vopselei, dar și pentru decorarea mașinii. Există totuși diferite păreri cu privire la inscripționarea autoturismelor cu folii adezive. Multe persoane sunt încântate de eficiența acestui procedeu, dar altele sunt reticente și au multe întrebări.Va oferim răspunsul la cele mai frecvente întrebări și mituri cu privire la colantarea auto.
Care sunt foliile speciale pentru colantarea auto?
Gama foliilor adezive este destul de largă, însă atunci când doriți să realizați o aplicație auto este important să știți care este folia care se potrivește, pentru a obține succesul dorit, dar și pentru a evita eventualele nemulțumiri.
Foliile pentru colantarea auto se folosesc în funcție de anumite caracteristici. De exemplu, pentru suprafețe drepte se folosește folia ORACAL 651 sau folia de print ORAJET 3651, însă pentru suprafețe curbate este necesar să se folosească foliile CAST și PREMIUM CAST, deoarece aceste folii au o elasticitate aparte, care permite o colantare ușoară și de succes.
Foliile Cast și Premium Cast sunt: Oracal 970, Oracal 975, Oracal 951, Oracal 751, Oraguard 270, folia fluorescentă Oracal 7510 sau cele pentru print, Orajet 3951 și Orajet 3751. Dacă se dorește inscripționarea autoturismelor cu folie reflectorizantă, se recomandă utilizarea foliei Oralite 5600. Această folie este foarte flexibilă, special creată pentru aplicarea pe autoturisme, iar îndepărtarea sa se execută foarte ușor la căldură, fără să afecteze în vreun fel vopseaua mașinii.
Care sunt foliile care se folosesc pentru colantarea integrală?
Pentru colantări integrale se recomandă folosirea seriilor Oracal 970, Oracal 975 și folia de print Orajet 3951. Seria Oracal 970 este ideală pentru colantarea auto integrală deoarece are o lățime de 1.520 mm, caracteristică ce permite înfolierea dintr-o bucată a suprafețelor de mari dimensiuni, precum capota. Adezivul este repoziţionabil, permanent, transparent, poliacrilic pe bază de solvent, folia îndepărtându-se uşor, chiar şi după o perioadă îndelungată de timp.
Paleta coloristică include 28 de culori lucioase, 8 culori metalice şi 3 culori mate (negru, alb şi galben şofran). Suprafața foliei adezive este foarte lucioasă, folia păstrându-și această caracteristică inclusiv în urma unui stres mecanic.
Folia imitație de carbon Oracal 975 este, de asemenea, o folie Premium Cast special creată pentru colantarea integrală la mașinii, inclusiv pentru porţiunile cu denivelări, precum şi a părţilor greu de decorat cu alte folii (oglinzi, bare, praguri etc.). Adezivul foliei este repoziționabil și permanent, putând fi îndepărtat cu succes chiar și după o perioada lungă de timp.
Această folie are o lățime de 1.520 mm și este disponibilă în 5 culori strălucitoare: alb, negru, argintiu, antracit şi maro. Folia își păstreaza structura imitație carbon chiar și în urma expunerii la un stres mecanic sau termic.
Pentru colantarea integrală a mașinii cu o folie de print, se folosește folia Orajet 3951. Această folie este disponibilă în variantă albă și transparentă, cu suprafață lucioasă, și este imprimabilă cu printere de mare format, care utilizează cerneluri pe bază de solvent. De asemenea, se folosește cu succes pentru aplicaţiile auto, acolo unde se doreşte cea mai mare durabilitate.
Foliile pentru colantarea mașinii nu rezistă la temperaturi extreme. Fals
Dacă folosiți folia Orafol adecvată pentru suprafața pe care doriți să o colantați și o aplicați corespunzător, folia poate va rezista cu succes până la 10 ani la temperaturi extreme, vara sau iarna, de la -50 °C până la + 110 °C.
Foliile nu protejează mașina împotriva zgârieturilor. Fals
Pentru protejarea maşinii, vă recomandăm Oraguard 270. Aceasta este o folie perfect transparentă, rezistentă şi suficient de groasă pentru a vă proteja maşina de zgârieturi. Suprafața transparentă permite păstrarea culorii inițiale a mașinii.
Folia poate fi aplicată pe suprafeţe drepte şi uşor curbate, de obicei pe părţile inferioare ale maşinii, cum ar fi: bara din faţă, bara din spate, praguri, aripi, uşi etc., dar se poate aplica şi în interior. Foliile Orafol pentru colantarea auto protejează suprafața mașinii de zgârieturi superficiale, care pot fi reparate prin utilizarea unui foehn. Este importantă și percepția despre zgârieturile grave, deoarece foliile nu sunt bullet proof.
Vopseaua se distruge atunci când se decolantează mașina. Fals
Deși au adezivul permanent, foliile speciale pentru colantarea auto de la Orafol se îndepărtează fără probleme sub acțiunea unui foehn și nu afectează vopseaua mașinii. Totuși, pentru ca acest lucru să se întâmple, este nevoie ca mașina să aibă vopseaua originală sau, dacă a fost revopsită, acest procedeu să se fi executat performant, iar inscripționarea să se fi realizat după două-trei săptămâni de la revopsire.
Pentru a asigura îndepărtarea fără probleme a foliilor adezive de pe suprafața mașinii, Algernon vă recomandă să ștergeți mașina, înainte de colantare, cu o soluție specială izopropilică, numită Stema Adhesive Solution. Această soluție vă este de folos atât la aplicarea, cât și la îndepărtarea foliei.
Foliile fac bule – rezistă puțin. Fals
De obicei, la momentul colantării unei mașini se folosesc instrumente și soluții speciale care favorizează aplicarea și prelungesc durata de viață a foliilor. Este important ca mașina să fie curățată cu un alcool special, de genul celui prezentat mai sus, care permite dezlipirea și lipirea foliei la momentul colantării, pentru a se evita formarea bulelor de mari dimensiuni.
Toate foliile fac bule, este practic imposibil să se evite formarea bulelor mici la momentul colantării. Acestea pot fi îndepărtate cu ajutorul unei raclete, iar multe dintre bulele mici dispar la câteva zile după colantare.
Colantarea mașinii este o soluție ieftină, pentru cei care nu au bani de vopsire
Această afirmație este parțial adevărată, deoarece colantarea mașinii este o soluție rezonabilă pentru bugetul unui proprietar de mașină și reprezintă o alternativă foarte bună la vopsirea clasică. Indiferent de bugetul alocat, este o metodă practică de protecție a vopselei și de decorare a mașinii în culori inedite și cu grafici deosebite.
Există multe motive pentru care se alege colantarea mașinii în detrimentul clasicei vopsiri auto, însă este foarte important să se folosească folia potrivită aplicației care se dorește a fi obținută. Echipa GRAPHIS este întotdeauna disponibilă să răspundă la întrebări și să ofere cea mai potrivită folie pentru aplicația dorită.
articol preluat din www.universign.ro
Exemple de decorari/ colantari auto aici:
Thursday, October 11, 2012
BIENALA NAŢIONALĂ DE ARHITECTURĂ Bucureşti 2012
BIENALA NAŢIONALĂ DE ARHITECTURĂ Bucureşti 2012 (BNAB), denumită anterior Bienala de Arhitectură Bucureşti (BAB), este cel mai important eveniment profesional al „breslei” arhitecţilor organizat neîntrerupt din 1994. Bienala a avut un concept specific fiecărei ediţii, propus de echipa curatorială ca un program cultural complex. Reprezentarea teritorială extinsă de la un an la altul, cât şi caracterul aniversar al acestei ediţii, a X-a, a determinat Senatul Uniunii Arhitecţilor din România s-o denumească „Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti”. În intervalul scurs de la precedenta Bienală – BAB 2010 – până la BNAB 2012, breasla arhitecţilor a sărbătorit, pe 26 februarie 2011, 120 de ani de la înfiinţarea Societăţii Arhitecţilor Români, iar pe 15 octombrie 2012 va sărbători 120 de ani de la înfiinţarea învăţământului superior de arhitectură prin Şcoala Naţională de Arhitectură. De asemenea, aniversarea a 160 de ani de la naşterea și comemorarea a 100 de ani de la moartea lui Ion Mincu – al cărui nume îl poartă Universitatea de Arhitectură şi Urbanism Bucureşti prin Anul Mincu, marchează suplimentar anul 2012. LOCAŢIA EVENIMENTELOR
Muzeul Naţional de Istorie – Calea Victoriei, nr.12 – Bienala și expoziţiile aniversare
Muzeul Naţional de Artă – Piaţa Revoluţiei – Gala decernării Premiilor BNAB Muzeul Ţăranului Român – Şoseaua Kiselleff, nr.1 – Expoziţii și conferinţe profesionale ale membrilor juriului Centrul de Cultură Arhitecturală – str. Jean Louis Calderon, nr. 48 – expoziţii opera omnia Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” Bucureşti – str. Academiei, nr. 18-20 – Sala Frescelor, Sala de Consiliu, Sala expo – expoziţii aniversare „Arhitectura românească în context european”, dezbateri profesionale Casa „Ion Mincu” – str. Pictor Verona, nr. 19 – Expoziţie-concurs „Locuinţa de urgenţă” mai multe : BIENALA NAŢIONALĂ DE ARHITECTURĂ Bucureşti 2012 | |
Subscribe to:
Posts (Atom)