Decoruri TV-Vlogging, Graphis Advertising, Amenajari magazine, Decoratiuni Vitrine, Standuri expozitionale, Display-uri rotative, Plexiglas, Casete - Litere luminoase LED, Proiectare arhitectura, Panouri, Copertine, branding auto, print policromie, Display led, Forme spatiale polistiren, Mobilier expo, Sisteme de afisaj, Fulgi de nea polistiren, Fotografie profesionala, Wall art, Tablouri canvas, Mobilier Insule Mall
Thursday, October 31, 2013
Standuri expozitionale modulare
Standul expozitional reprezinta cartea de vizita a
companiilor si ca atare, ar trebui sa fie de un standard in
conformitate cu produsele expuse si cu semnificatia
societatilor, atat in dimensiune de proiectare cat si ca
aspect. In privinta detaliilor tehnice, standul trebuie sa fie perfect
si sa indeplineasca standardele concurentei. Una din prioritati este
prezentarea exponatelor astfel incat sa intampine nevoilor
vizitatorilor. Standul expozitional trebuie sa aiba un design
atragator si un proiect audio-vizual placut.
O manifestatare expozitionala poate fi:
• impresionanta – fara a fi lipsita de gust
• modesta – fara a parea ieftin si neplacut
• ademenitoare – fara a fi prea insistenta
• spectaculoasa – dar nu ostentativa
O manifestatare expozitionala poate fi:
• impresionanta – fara a fi lipsita de gust
• modesta – fara a parea ieftin si neplacut
• ademenitoare – fara a fi prea insistenta
• spectaculoasa – dar nu ostentativa
Proiectul standul expozitional este determinat de conceptul tehnico-organizatoric al manifestarii expozitionale.
Exista 3 metode de constructie a unui stand:
1.Constructie “deschisa” – fara bannere (pereti) in exteriorul standului care ar putea bloca vizibilitatea; standul este vizibil, toate exponatele se pot identifica usor, de la departare.
2.Constructie “partial deschisa” – cu bannere (pereti) in exteriorul standului pentru a impiedica vizibilitatea directa a vizitatorilor catre interiorul standului; este o metoda des intalnita.
3.Constructie “inchisa” – standul este conceput cu pereti pe toate laturile (eventual cu ferestre); pentru a vizualiza exponatele, demonstratiile si a discuta cu expozantii, vizitatorii trebuie sa intre in stand. Standul este impartit de peret,i in mai multe zone –oficiu, zona de discutii, spatiu de depozitare, zona de demostratii- care asigura functionalitea acestuia. Pe peretii zonelor de demonstratii se expun panouri informative (fotografii, grafica, text, etc)
1.Constructie “deschisa” – fara bannere (pereti) in exteriorul standului care ar putea bloca vizibilitatea; standul este vizibil, toate exponatele se pot identifica usor, de la departare.
2.Constructie “partial deschisa” – cu bannere (pereti) in exteriorul standului pentru a impiedica vizibilitatea directa a vizitatorilor catre interiorul standului; este o metoda des intalnita.
3.Constructie “inchisa” – standul este conceput cu pereti pe toate laturile (eventual cu ferestre); pentru a vizualiza exponatele, demonstratiile si a discuta cu expozantii, vizitatorii trebuie sa intre in stand. Standul este impartit de peret,i in mai multe zone –oficiu, zona de discutii, spatiu de depozitare, zona de demostratii- care asigura functionalitea acestuia. Pe peretii zonelor de demonstratii se expun panouri informative (fotografii, grafica, text, etc)
http://www.eventexpo.ro/standuri-expozitionale.html
Comenzi si consultanta la :
GRAPHIS ADVERTISING
Str. Inclinata nr.1-3
(intersectie cu
Sos. Viilor, in incinta
Fabricii Carmen)
Sector 5, Bucuresti
T: 021 332 13 11
M: 0722 316 594
Labels:
standuri expozitionale
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment